Empties #2

08:27 8 Comments A+ a-

Jako je puno vremena prošlo od posljednjeg ovakvog posta. Prazne ambalaže sam vjerno sakupljala i sretna sam dok vidim koliko sam proizvoda potrošila, što znači da trošim i ne stvaram bespotrebne zalihe od npr. 10 čistilica za lice, 7 dezića i sl. :)

Pošto se nakupio popriličan broj prazne ambalaže odlučila sam napraviti više Empties postova kako bih mogla o svakom pojedinom proizvodu reći par riječi, a opet vas ne bih željela zatrpati sa previše slika i teksta.





Gelovi za tuširanje- jedan odličan, drugi malo manje.


Dove gel za tuširanje sa šljivom i cvijetom trešnje- predivan miris, ne isušuje, cijena je oko 20 kn, ali ja ih često u Mulleru ulovim na akciji za kojih 12 kn. Općenito su mi Dove tuširalice jako dobre i uvijek im se rado vraćam.

Dusch das Lovely Heart- pošto mi je Dove odličan, možete pretpostaviti da mi taj nije toliko dobar. Nije skup (ako se ne varam cijena je oko 9 kn), miris mi se također sviđa, ali nevjerojatno koliko isušuje pa ga sigurno više neću kupiti. Moram priznati da me malo iznenadilo tako jako isušivanje s obzirom na to da sam ih probala nekoliko i bili su mi ok.



Gillette gel za brijanje s aloe verom- Gillette gelovi su mi najdraži, mislim da sam sve isprobala. Ovaj je jako blagog mirisa i potrebna je mala količina proizvoda. Cijena je oko 35 kn, možda jesu malo skuplji od npr. Baleinih gelova, ali dobijete veću količinu, a i kao što sam već rekla, manje proizvoda treba nanijeti, pa se definitivno isplati tih 15 kn više.

Gliss šamponi i regeneratori su mi uz Wellu najbolji i najdraži. No, ovaj je šampon (za volumen, bez silikona) totalni fail za moju kosu, točnije, za moje vlasište. Da, lijepo miriši i dugo se miris zadržava na kosi, a i bez brige sam s pranjem kose 4 dana, no nažalost to nije dovoljno jer mi je vlasište jako osjetljivo. Nakon 2,3 pranja obavezno sam morala koristiti neki jako blagi šampon jer mi je ovaj jako isušio vlasište, a ako bih ga koristila više puta za redom, dobila bih male ranice, pa ga u budućnosti izbjegavam u širokom luku. Cijena je oko 17,18 kn.



Zimi jako volim korstiti dječje kremice za lice. Nježne su i hidratantne, a miris im je tako blag... Izmijenjujem Becutan i Bubchen njegujuće kremice. Ova ima mrvicu intenzivniji miris od Becutana. Nije mi izazvala nikakve nerede na licu, a koristila sam ju i na ostalim isušenim dijelovima tijela. Cijena je 20-25 kn.

Nivea Pure & natural dezodorans s mirisom lotusa- nježan i učinkovit. Miriši jako blago i svježe i vjerojatno ću ga opet kupiti. Možete primijetiti na slici da ga ima još malo, no uslikala sam i njega jer ionako ubrzo ide u koš. Cijena je oko 25 kn.



Rosal Corona odstranjivač laka za nokte je sasvim solidan, no ako ste isprobale Aveo, mislim da ćete rađe izabrati Aveo jer ćete za duplo manju cijenu i duplo veću količinu dobiti bolju kvalitetu. Eto, sve rećeno. Za cijenu stvarno nisam sigurna.

Balea blazinice za odstranjivanje make up-a su mi jedan od najgorih proizvoda za skidanje šminke koji sam ikad isprobala. Oči su me užasno pekle nakon korištenja, a nije ni s licem bilo puno bolje, naročito tamo gdje je bio neki prištić. Moj savjet je da tih 10 kn rađe uštedite ili kupite nešto korisnije, npr. čokoladu. :)



Wickies vlažne maramice kupila sam u Kauflandu za neke sitne novce. Jako su mokre i odlične su mi za skidanje šminke, iako ih u te svrhe najmanje koristim. Vjerojatno ću ih opet kupiti. Čini mi se da sam ih platila 6,7 kn, a u pakiranju je 72 komada.

L'oreal Voluminous maskara je moja HG maskara. Baš me zanima hoće li ju koja od ovih koje sada testiram nadmašiti. Klik za recenziju. :)



 Essence XXL sjajilo, neznam koja je nijansa u pitanju jer se natpis jako brzo izlizao. Davalo je usnama nježnu nude boju. Bila sam zadovoljna njime, ali neću tako skoro kupovati sjajila. Ne sjećam se cijene.

Cadeavera korektor je jedan sasvim solidan proizvod po cijeni od 12,13 kn. Ima dosta dobro prekrivanje. Dolazi u 4 nijanse od kojih meni jedna odlično odgovara. Može se kupiti u Mulleru. Neznam ako ću ga ponovo kupiti, najviše iz razloga jer sam pronašla proizvode koji imaju bolji učinak.



I za kraj, nekoliko Biobazinih testera. Toplo preporučam Biobaza proizvode, stvarno su odlični, pristupačne su cijene, i još je k tome Made in Croatia. :)


To bi bilo sve u današnjem Empties postu, uskoro očekujte još jedan ili dva. :)

Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? Što ste vi zadnje potrošile i biste li preporučile koji od tih proizvoda?

8 komentari

Write komentari
Mona Moon
AUTHOR
23. ožujka 2014. u 10:56 delete

Bila si vrijedna :) I ja baš pripremam jedan takav post jer ne znam više gdje bi držala praznu ambalažu. Nasmijala si me s Balea blazinicama, nisam ih probala, ali sad znam da ni neću. Dove gelovi za tuširanje su mi dobri i mirišljavi :) Još nisam isprobala Biobaza uzorke, nikako da dođu na red, ali me se kao brend sviđaju baš za to što su iz Hrvatske i što nemaju štetnih sastojaka.

Reply
avatar
ZipaThis
AUTHOR
23. ožujka 2014. u 14:44 delete

Imala sam i ja neugodno iskustvo s Balea blaznicama. Moje su bile u malo većem bijelom pakovanju. Jao kako je to imalo užasan, užasan mirisi. Čovjeku pod nos malo duže i mrtav :D A od odstranjivanja šminke nije bilo ništa :)

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
23. ožujka 2014. u 16:36 delete

koristila sam ovaj Dusch Das gel za tuširanje, joj miris mu je savršen, a i on sam po sebi mi je bio oke :)
morat ću isprobati Bubchen kremu, jer i sama volim dječje kremice :)

Reply
avatar
Ithara DeVon
AUTHOR
24. ožujka 2014. u 18:16 delete

Meni su Niveini roll-on dezići najbolja stvar ikad :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. ožujka 2014. u 17:26 delete

Hahah, a ja i čokolada... :D Ja obožavam Biobazu, i ovako sam imala njihove proizvode, samo nikako da napišem recenziju. Stvarno me nije ni jedan razočarao od tih koje sam isprobala..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. ožujka 2014. u 17:27 delete

Joj da, zaboravila sam spomenuti miris... Ma, užasne su... U svakom pogledu...

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. ožujka 2014. u 17:29 delete

Neznam, mene je jako isušio, drugi su mi stvarno bili ok.. :( Šteta, miriši stvarno fino..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
25. ožujka 2014. u 17:30 delete

I meni su odlični... :) samo što sam sada počela tražiti deziće bez Al soli...

Reply
avatar