Maybelline Master shape olovka za obrve

16:24 1 Comments A+ a-

Nedavno je Maybelline izbacio par noviteta na naše tržište. Među njima našla se i Master shape olovka za obrve. Osim nje, među proizvodima za obrve nalaze se i Brow satin olovka, koja je također odlična i o kojoj ću vam pisati nekom drugom prilikom, te Brow drama gel za obrve, koji namjeravam isprobati.

Pakiranje je skroz jednostavno, klasično, tipično olovkama za obrve.. :) Na jednom kraju je olovka za obrve, na drugom češljić. 


Olovka dolazi u tri nijanse, sebi sam odabrala nijansu "Dark blonde" i savršeno odgovara boji mojih obrva - svijetlo smeđa sa malo crvenkastog pigmenta koji ćete primijetiti kad olovku nanesete na kožu. Što se tiče mekoće/tvrdoće - taman je. Dovoljno je mekana da se lako nanosi, ali nedovoljno da se razmazuje i prebrzo troši. Pohvalila bih i češljić koji daje onaj završni "touch" vašim obrvama - rasčešlja ih i ravnomjerno rasporedi pigment olovke koju ste prethodno nanijeli. :)

Na lijevoj slici možete vidjeti moje obrve bez ičega, dok na desnoj slici imam Master shape olovku. Kao što možete vidjeti, obrve i dalje izgledaju prirodno, ali imaju više definicije i ne izgledaju rijetko kao na lijevoj slici. Ovo mi je odličan proizvod za svakodnevno, brzinsko uređivanje obrva.
Moram još napomenuti kako je prošlo dosta vremena otkako sam prestala koristiti olovke za obrve jer sam primijetila da mi dosta oštećuju obrve (konkretno - primijetila sam da su mi se obrve jako prorijedile), no ova mi ih nakon 3 mjeseca nije ni malo oštetila. :)

Ako preferirate malo više definirane obrve, preporučam vam da isprobate Brow satin olovku (ili možda nijansu tamniju Master shape) o kojoj ću vam tipkati neki drugi put. :)

Cijena Master shape olovke je oko 30 kn, a možete ju uloviti i na akcijama u Bipi / Kozmu. :)

Jeste li isprobale Master shape olovku? Koji vam je najdraži proizvod za definiranje obrva?



1 komentari:

Write komentari
Unknown
AUTHOR
18. rujna 2015. u 17:29 delete

Mislim da je stvar ukusa, ali bas ovakvu olovku trazim! Onu olovku koja iza sebe ne ostavlja debli i tamni trag ma koliko god svijetlu olovku uzela! mislim da cu odmah krenuti prema Bipi da si kupim jednu. Mislim da bi bilo vrijeme. Hvala ti puno!

Reply
avatar