BLOGMAS 2015: #21 - The Christmas TAG

19:16 0 Comments A+ a-

Danas vam tipkam jedan blagdanski TAG tako da neću tipkati neki uvod... Tipkajte mi i vi svoje odgovore u komentarima!

1. Najdraži božićni film?
Ne biste vjerovali, ali to nije "Sam u kući". :) Iako je to kultni božićni film, pogledala sam ga već toliko puta da mi jednostavno više nije gledljiv. No, zato volim "Jacka Frosta" i "The nightmare before Christmas".
  


 2. Otvaraš li poklone na Badnjak ili božićno jutro?
Na božićno jutro - sada mi više nije toliko do poklona, no kad sam bila mala, bilo je slatko ono iščekivanje jutra i to u tolikoj mjeri da često dugo nisam mogla zaspati, a ujutro sam se budila rano i odmah trčala škicnuti pod jelku...

3. Imaš li najdražu božićnu uspomenu?
Svi Božići imaju svoju priču i svi su mi dragi jer ih provodim sa obitelji, a to mi je najbitnije u ovo blagdansko vrijeme.

4. Najdraža blagdanska hrana?
Hmmm... Ja sve volim jesti, ali izdvojit ću francusku salatu... Nekako mi ima drukčiji okus nego ostatak godine. :)

5. Najdraži božićni poklon?
Nikad nisam imala nekakve posebne zahtjeve i uvijek sam zahvalna na svim sitnicama. Ali kad već moram izdvojiti, onda neka to bude jedan plišani psić kojeg sam htijela kad sam imala neke četiri godine. Moji mi ga nisu htijeli kupiti i baš sam bila tužna. A par dana kasnije dočekao me ispod bora. :) Naravno, i dan danas ga čuvam. :)

6. Omiljeni božićni miris?
Nema mi dražeg od mirisa friško pečenih kolačića... :)

7. Imaš li neku tradiciju na Badnjak?
Pa, ujutro je uvijek veliko čišćenje, nakon toga kićenje bora, a navečer odlazak na ponoćku... A u međuvremenu se peku kolači. :)

8. Što stavljate na vrh jelke?
Svake godine neki drugi ukras. :) Moja mama obožava božićne ukrase tako da svake godine kupimo nekoliko novih. Moram napomenuti da se nikad ne smije desiti da bor bude isti dvije godine za redom. :)

9. Postoji li neki poklon za koji si uvijek molila da ga dobiješ, ali ga nisi dobila?
Ja sam vam bila skromno dijete, pa nisam imala nikakve prohtjeve. Veselila sam se (i još se veselim) svakom poklonu koji dobijem.

10. Što ti je najdraže u ovo blagdansko vrijeme?
Definitivno vrijeme koje provedem s najdražim mi ljudima. Ja sam većinu vremena u Zagrebu, tako da cijenim trenutke koje provedemo skupa.

I za kraj vas ostavljam sa meni najdražom božićnom pjesmom, mislim da ne moram objašnjavati zašto. :)



BLOGMAS postovi:
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10 

#11
#12
#13
#14
#15
#16
#17
#18
#20