BLOGMAS 2015: #23 - Byphasse tonik s ružinom vodicom

21:05 0 Comments A+ a-

Prije par mjeseci u DM je stigao novi brand preparativne kozmetike - Byphasse. Sigurno ste ga primijetili već, a ono što je mene privuklo je vrlo pristupačna cijena i velika pakiranja, odnosno, količine proizvoda.

Ukratko ću vam predstaviti svoje dojmove o toniku s ružinom vodicom.


Ambalaža tonika je prilično velika i mrvicu nezgrapna, no priviknete se s vremenom. :) Čep je na odvrtanje, a rupica nije prevelika pa nećete imati probleme s doziranjem.

 

Biti ću iskrena i reći da me na početku zabrinuo prilično intenzivan miris tonika. Iako je miris zbilja divan, nisam bila naviknuta na intenzivne mirise u tonicima. Brinulo me da bi to moglo smetati mojoj osjetljivoj koži.
 

Na svu sreću, miris nakon par minuta ishlapi s lica. Kao što već sigurno znate, moja koža je vrlo osjetljiva i prilično brzo reagira na sastojke koji joj ne odgovaraju. Koristim tonik više od 2 mjeseca i nisam primijetila da mi je izazvao bilo kakve iritacije, komedone ili sl. Koža je nakon njega hidratizirana, ne zateže mi više nakon korištenja umivalice, a proizvod koji nanosim u svrhu hidratacije nekako ljepše sjeda na kožu i brže se upije.

S obzirom na omjer cijene i količine, priznajem da nisam imala nekakva posebna očekivanja, no zbilja sam se iznenadila i namjeravam isprobati još par proizvoda iz Byphasse kolekcije.
Da  ne zaboravim, cijena tonika za 500 ml je oko 25 kn.

Jeste li isprobali ovaj tonik? Koji biste mi još Byphasse proizvod preporučili?


BLOGMAS postovi:
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10 

#11
#12
#13
#14
#15
#16
#17
#18