Aura proizvodi + look

16:15 7 Comments A+ a-

Danas vam tipkam o preostalim proizvodima koje sam dobila od Aure. O trepavicama, kojima sam i više nego oduševljena, možete čitati OVDJE.


U paketu se osim umjetnih trepavica i ljepila nalazilo i sjenilo u nijansi 64 - Cafe au lait, predivne tople čokoladno smeđe boje koje se na žalost razbilo prilikom dostave i zamrljalo ostatak paketa. :( Represala sam ga, tako da ga mogu dalje koristiti ali zbilja nije dovoljno reprezentativno za fotkanje. Jako lijeppo istakne pregib oka i često posežem za njim.

Aura Glorious cheeks rumenilo u nijansi 224 - Rose je divna prljavo roza nijansa sa zlatnim shimmerom. Dovoljno je pigmentirano da vam lijepo istakne obraze i osvježi cijelo lice, a opet teško da ćete pretjerati s ovom nijansom. Nemam još ovakvu nijansu u kolekciji i jako ju volim nositi.


Aura Illuminate me je proizvod kojemu sam se jako veselila i koji sam svakako namjeravala kupiti, a onda se našao u paketiću. :) Moj je u nijansi Sunlight koja ima zlaćani odsjaj i čiji me miris jako podsjeća na kremu za sunčanje. :) Što se tiče korištenja, ponekad ga miješam sa puderom, a ponekad ga nanosim samo na vrhove jagodica, odličan je na oba načina. Mali problem predstavlja pumpica jer ne možete kontrolirati koliko proizvoda ćete istisnuti, no možda je to samo do mog primjerka.

Posljednji proizvod je Absolute matte ruž u nijansi 609 Candy pick - radi se o divnoj ružičastoj boji koja je idealna za ljetne mjesece. :) Od ovog proizvoda sam imala najveća očekivanja, no moram priznati da me malo razočarao. :( Navodno je nova formula nešto lošija od stare. Ruž je naime nekako rijedak pa vam za pigmentaciju kakva je na mojim usnama obavezno trebaju dva sloja. Osim toga, ovaj ruž zbilja ne mogu nositi ako ispod nemam balzam za usne - ne isušuje mi usne, ali kako se suši kao da se zacementira na usnama i baš postane neugodan za nošenje, zato svakako preporučam balzam ispod njega, onda bude sve u redu. Ruž je inače dosta dugotrajan i sviđa mi se kako mi stoji, samo eto, da je mal gušći, odnosno pigmentiraniji i da ne zateže usne toliko,bio bi još bolji. Navodno sve ovisi od nijanse do nijanse pa ću ja svakako isprobati još koju i usporediti ih. :)
ruž, iluminator, rumenilo na danjem svijetlu
iluminator, ruž, rumenilo, sjenilo u hladu
Eto, za kraj vas ostavljam sa fotkicama looka koji sam napravila sa ova četiri proizvoda. Make up je skroz jednostavan jer je cilj ionako da vidite kako proizvodi izgledaju na licu. Sjenilo je uživo još pigmentiranije.





U globalu sam jako zadovoljna proizvodima, osim što me ruž malčice razočarao. No ostale vam zbilja toplo preporučam, naročito iluminator i rumenilo. :)

Jeste li isprobali koji Aurin proizvod? Koji biste još proizvod preporučili?

*PR proizvodi - iako su proizvodi dobiveni na poklon, zadržavam pravo na vlastito mišljenje stečeno isključivo na osobnom iskustvu sa proizvodom


7 komentari

Write komentari
Anonimno
AUTHOR
13. ožujka 2016. u 16:32 delete

Rumenilo je predivno. A ovakvu boju ruza i sama bih izabrala.
Mare M.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13. ožujka 2016. u 16:32 delete

Jako mi se sviđa ovo rumenilo,morat cu ga kupiti.Nedavno sam kupila Cover Me puder,ima full prekrivanje,ali treba dobro pripremiti lice,prije nanosenja.Meni osobno nije tezak na licu. :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
13. ožujka 2016. u 19:34 delete

Rumenilo mi izgleda predivno kao i ruz, steta samo zbog malo losije formulacije. Stvarno ne volim taj osjecaj zatezanja usana ali ako kazes da se moze rjesiti sa balzamom onda ok. Nisam isprobala jos nista od Aure (nemam Kozmo u svom gradu) ali skupljam dojmove jer susjedna BiH ih ima pa kada budem isla moram pogledati sto se nudi.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
13. ožujka 2016. u 19:37 delete

Ja sam toliko željela da Aura stigne i onda sam se jako razočarala kad sam u KOzmu swatchala tekuće ruževe, hrpa ih je loše pigmentacije :/ Ali ova nijansa ti baš lijepo stoji :)

Reply
avatar
Šminkolina
AUTHOR
14. ožujka 2016. u 11:09 delete

Rumenilo je baš prekrasno :D
Od Aure imamo za sada samo jedan tekući ruž i taj uopće nije dobar, loše pigmentiran, dugo se suši i užasnooo isušuje usne :(
mene cijene užasno odbijaju da kupim još nešto jer sam prije nekoliko godina bila u Srbiji i bili su jeftiniji od Essencea, šteta što su cijene baš toliko veće kod nas :(

Reply
avatar
15. ožujka 2016. u 20:10 delete

Ruž ti lijepo stoji i cjelokupni makeup mi se sviđa :)

Reply
avatar
Stela Sequin
AUTHOR
15. ožujka 2016. u 23:25 delete

Jako lijepo, voljela bih da i meni ovakav jednostavan makeup ovako dobro stoji :D

Reply
avatar