Uriage Bariesun linija za zaštitu od sunca

19:06 2 Comments A+ a-

Ostalo je još nešto malo više od mjesec dana do kraja ljeta, iako bi se trenutno moglo reći da je vani jesen. Ukoliko puno vremena provodite vani važna je zaštita od sunca tijekom cijele godine, a ne samo tokom ljetnih mjeseci. Imam jako svijetlu put, prirodno sam crvenokosa, pjegava i imam zbilja jako osjetljivu kožu na sunce, pa mi je vrlo bitno da krema sa SPF-om koju koristim funkcionira jer jako lako izgorim. Najniži faktor koji koristim je SPF 20 i to tek na kraju ljeta, kada imam koliko toliko boje, odnosno, kako ja volim reći, kada više nisam prozirna nego bijela. :)
Danas vam tipkam dojmove o dva proizvoda iz Uriage Bariesun linije, odnosno, o mlijeku za osjetljivu kožu sa SPF 50+ i toniranoj kremi sa SPF 50+ u svijetlijoj nijansi.


Proizvodi se nalaze u mekanim tubama, pa se s lakoćom može dozirati željena količina proizvoda. Osim toga, mislim da neće biti problem potrošiti sav proizvod, odnosno, neće ostati previše proizvoda u tubi kada dođete do kraja.
Uriage Bariesun mlijeko za tijelo za osjetljivu kožu sa SPF 50+ osigurava potpunu zaštitu od UVA i UVB zraka, slobodnih radikala, te sprječava suhoću kože. Ima blag i vrlo ugodan miris, a sam proizvod je neke srednje gustoće. Vrlo se lako razmazuje i super se upija. Mogu potvrditi da mi se s ovim mlijekom ni jednom nije desilo da se počne topiti na tijelu pod velikim temperaturama, ako razumijete na što mislim. Testirano je za vrijeme velikih vrućina i pod dosta jakim suncem i nikada mi se nije desilo da izgorim. Cijena je oko 148 kn za 100 ml.
Lijevo: mlijeko za tijelo za osjetljivu kožu sa SPF 50+, desno: tonirana krema sa SPF 50+ u nijansi Fair
 Uriage Bariesun tonirana krema za osjetljivu kožu sa SPF 50+ u nijansi Fair također ima blag miris, no moram priznati da mi se ipak više sviđa miris mlijeka, iako ovdje miris vrlo brzo ishlapi. Konzistencijom je vrlo slična mlijeku za tijelu i lako se razmazuje. Nisam primijetila da ova krema ujednači ten, ali se dosta brzo upija i ne ostavlja mastan trag, pa je super kao podloga za puder. Ida sa bloga Celebrenbeauty napisala je da joj ova krema ostavlja lagani sjaj, kod mene nije takav slučaj, kao što sam rekla, meni se na mojoj normalnoj koži jako dobro ponaša i upija. Nije mi izazvala nikakve nepravilnosti tako da je i osobe sa osjetljivom kožom, kakva je i moja, mogu koristiti bez straha od pojave prištića ili iritacije. Koristila sam ju vrlo često i također se nikada nije desilo da mi nos ili obrazi izgore. Cijena za 50 ml je 128 kn. 

Na fotografiji možete vidjeti i mineralnu kremu sa SPF 50+, no o njoj ću vam pisati nekom drugom prilikom s obzirom da ju još nisam isprobala jer ne volim imati otvoreno više proizvoda odjednom. :) Cijena za 50 ml je 124 kn.
Sastojci s lijeva na desno: Mlijeko za tijelo, Tonirana krema, Mineralna krema
Moj konačni dojam je 5+ - ovo su odlične kreme za zaštitu od sunca, naročito za osobe koje su svijetlopute i koje lako izgore, ja sam jedan od takvih slučajeva. :) Cijena im je možda nešto viša od drogerisjkih krema za zaštitu od sunca, ali zbilja vrijede svake kune.

Jeste li isprobali koju od ovih krema? Kakvu vi zaštitu od sunca koristite?

*PR proizvodi - iako su ovo PR proizvodi, zadržavam pravo na iskreno mišljenje i recenzija je napisana isključivo na temelju osobnog iskustva sa proizvodima

2 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
18. kolovoza 2016. u 17:01 delete

Nisam isprobala niti jednu od ovih kremica. Kada je zastita od sunca u pitanju za tijelo koristim svasta ali najvise volim transparente sprejeve, uglavnom faktor 30 kada vec dobijem boju, a na pocetku ljeta obavezno 50. Kada je lice u pitanju tu sam puno izbirljivija i do sada sam koristila od Vichy matirajuci fluid faktor 50 i meni je kremica odlicna. Ove ljeto sam si uzela od Eucerina (isto matirajuci fluid) i on mi se takoder pokazao kao odlican cak i ispod pudera.

Reply
avatar
Say Ema
AUTHOR
18. kolovoza 2016. u 19:49 delete

Nisam previše osjetljiva na sunce pa se zadovoljnim i sa kremom koja ima najniži faktor, ali ga treba imati - to je pod obavezno. Ne koristim Uriage Bariesun, niti sam ga koristila, ali trebat će se ušparati da ga se isprobam.

Reply
avatar