Olival for summer

17:03 1 Comments A+ a-

Znam da je ljeto za većinu vas gotovo, da su ljetni godišnji odmori završili, a i kalendarski nam se jesen pošteno približila i moram priznati da me to jako veseli. :) Ali, nisam mogla ostaviti ovaj post za drugu godinu i želim vam ukratko natipkati svoje dojmove o Olivalovim proizvodima za sunčanje. :)
 Još prije dvije godine tipkala sam vam o Olivalovim proizvodima za sunčanje koje vam preporučam (OVDJE), a kako je ove godine Olival malo preformulirao proizvode za sunčanje, htijela sam vam na kraju sezone, kada sam ih sve dobro isprobala, natipkati da li ih i dalje preopručam ili ne. Prije nego je izbačena preformulirana linija u prodaju, isprobala sam apsolutno sve proizvode za sunačnje, pa mogu usporediti da li je došlo do kakve veće promjene kod proizvoda ili nije.

Olival krema za lice sa SPF 30 je jako ugodnog i blagog mirisa. Starijom verzijom bila sam zadovoljna, iako mi je od nje bila malo draža krema za djecu sa SPF 50. Čini mi se da se ova novija verzija brže upija i da nije toliko masna. Nije mi izazvala nikakve nepravilnosti na licu, a koristila sam ju zbilja vrlo često. Odlično je štitila moju osjetljivu i izrazito svijetlu kožu lica. Konačni dojam je da mi je draža od starije verzije. :)
Lijevo - krema za lice, desno - ulje za ubrzano tamnjenje
Olival Sun Tane pekmez za ubrzano tamnjenje sa SPF 10 već u svom imenu ima jedan plus više u odnosu na stariju verziju. Dakle, stariju verziju sam voljela, ali sam obavezno morala staviti SPF prije kako ne bih izgorjela jer sam jako sklona tome. I da se razumijemo, iako koristim pekmeze i ulja za brže tamnjenje preko ljeta, nikad ne pretjerujem sa sunčanjem i ne izlažem se suncu u najgorem periodu tokom dana te uvijek koristim SPF. Kao i sa prošlom verzijom pekmeza, pomogao mi je da nešto brže dobijem boju (iako laganu, jer kao što sam bezbroj puta rekla, jako sam svijetloputa i ne želim pretjerivati sa izlaganjem suncu). Ja osobno nisam imala problema sa ostavljanjem fleka kod prošle verzije, no kod par kolegica blogerica pročitala sam da im ovaj nije ostavljao fleke, pa imajte i to na umu.

Olival Sun Tane ulje za ubrzano tamnjenje veliki je favorit među proizvodima koji potiču brže tamnjenje. Postoji ulje sa i bez šljokica. Po meni je ovo multifunkcionalni proizvod jer osim što potiče brže tamnjenje, odlično izgleda kada ga navečer nanesete na tijelo. :) Prednost ovog proizvoda u odnosu na pekmez je što se puno brže upija i ljepše razmazuje i s ovim proizvodom ste zbilja sigurni od bilo kakvih fleka. Ako moram birati između ulja i pekmeza, onda biram ovo ulje. :)

Olival SunSOS mlijeko poslije sunčanja vraća vlažnost koju koža izgubi tokom dana zbog pojačanog izlaganja suncu. Čini mi se da se novija verzija nešto sporije upija od starije, ali opet dovoljno brzo za ovaj ljetni period. Ima pomalo slatkast, ali jako fin miris koji se do sljedećeg jutra zadržava na vašoj koži. Mogu vam potvrditi da pomaže regeneraciji kože ukoliko vam se desi da malo izgorite (da, na žalost desilo mi se i to kada je bilo oblačno, pa vodite računa da UV zrake dolaze do vas i kada je oblačno).

Konačni dojam? Kao što ste mogli pročitati, i dalje jako volim Olival proizvode za sunčanje. Nisam primijetila neku veliku razliku u odnosu na stariju verziju proizvoda, razlike su zbilja male, kao npr. da se novija verzija SOS mlijeka malo sprije upija, ali ništa strašno. Da li vam i dalje preporučam ove proizvode? Svakako! :)

Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Što ste vi voljeli koristiti ovog ljeta?



1 komentari:

Write komentari
MajaS
AUTHOR
15. rujna 2016. u 17:38 delete

Od ovih proizvoda nisam isprobala nista ali proslo ljeto sam koristila Olival pekmez i bio mi je odlican tako da ovaj sa faktorom moze biti jos samo bolji. Iskreno do sada su mi svi proizvodi od Olivala koje sam isprobala bas odgovarali tako da nagodinu obavezno opet kupujem pekmez i ovo ulje za suncanje.

Reply
avatar