O make up priboru sa Rosegal-a

17:44 3 Comments A+ a-

Pokazala sam vam svoju wishlistu sa stranice Rosegal - KLIK. Morala sam naručiti cipelice jer su mi bile apsolutno predivne, našla se tu jedna košuljica, a kako mi je ostalo još par dolara za iskorisiti, odlučila sam uzeti i par kistova i češljića za obrve/maskaru, ovisno o tome za što ih namjeravate koristiti.
S obzirom da mi cipelice još nisu stigle, odlučila sam vam prvo tipkati o kozmetičkom priboru. Pa, da vidimo isplati li se. :)
 
Krenimo s jeftinijim komadom - spoolie. Namjeravam ih koristiti za nanošenje maskare. U paketu se nalazi 5 komada po cijeni od samo 1,04 $, što je odlična cijena. :) Četkica je ona najklasičnija, koja po meni odgovara svim vrstama trepavica. Već je nekoliko puta isprobana i baš sam zadovoljna kako naglasi trepavice. Ovo je zbilja praktičan alat ukoliko šminkate i druge, jer mi ne pada na pamet koristiti istu četkicu od maskare na različitim osobama. Naravno, prije korištenja sam ih dobro oprala i dezinficirala, kao i sav ostali pribor koji koristim. 
Zadovoljna sam kvalitetom spoolie-a i ako trebate nešto ovakvo u svojoj kolekciji, ima moje preporuke. :) Možete ih naručiti OVDJE.

Sljedeći su ovalni kistovi, kopije poznatih Artis kistova koji su trenutno daleko iznad mojih mogućnosti. U paketu su bila dva kista, veći - koji sam namjeravala koristiti za nanošenje tekućeg pudera i manji - za blendanje korektora ili kontura.
Imaju jako guste i zbijene dlačice i jaaaako su mekani i ugodni na koži. Nije im otpala ni jedna dlačica prilikom pranja i unatoč tome što su jako gusti, dosta se brzo osuše. Iskreno, ne mogu odlučiti da li mi se sviđaju ili ne sviđaju. Kod većeg mi se sviđa što s njim jako brzo nanesem puder i izgleda super kada mi je lice u ok stanju, no kada imam nešto više nepravilnosti, ipak si moram dati više truda da ih prekrijem nego kada bih koristila neki kist koji inače koristim za nanošenje pudera. S druge strane, ovaj veći kist je super za setiranje korektora ispod očiju. :)
Manji kist je odličan za konture, za što sam ga i namjeravala koristiti. Ne bih ga preporučila za korektor, ali ni za rumenilo kao što je navedeno u nazivu kistova. Slučajno sam probala staviti highlighter njime i pogodite što? Odlično odradi taj posao! :)
Problem je kod većeg kista tanja drška odmah ispod glave kista. Malo me strah da bi mogla puknuti ako jače pritisnem kist uz lice. Ali opet, nikada luđački ne trljam lice kistom, pa se valjda neće to desiti. Vidjet ćemo. :)
Cijena kistova je trenutno 5,53 $, no kada sam ih ja naručivala bili su oko 2-3 $. Link je OVDJE.
Da li bih vam preporučila ovaj pribor? Spoolie svakako da, a za kistove ni sama još nisam odlučila da li mi se sviđaju. Nisu skupi, a opet nisu ni loši, pa mislim da vam ne bi bilo žao tih 5$ ako se odlučite na kupovinu.

I da ne zaboravim, paket mi je došao za nekih 10-12 dana. Na stranici ima raznovrsna ponuda kistova, trepavica i sl., možete pogledati OVDJE.

S obzirom da se približava Halloween (ukoliko ste pobornik istoga), OVDJE možete pronaći zbilja fora stvarčice, od odjeće, do dekoracija za dom. :)
Sljedeći put pokazat ću vam košuljicu i cipele, a do tada možete OVDJE pogledati kako neke od stvari izgledaju na "običnim" modelima iz svakodnevnog života. :)





3 komentari

Write komentari
18. listopada 2016. u 19:06 delete

Imam ove "četke", također jeftiniju verziju...neću još iznijeti svoje mišljenje o njima jer uskoro pišem post.

Reply
avatar
Meg
AUTHOR
19. listopada 2016. u 19:10 delete

Nisam uopce upoznata s tom stranicom, nisam znala ni da postoji.

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
19. listopada 2016. u 20:02 delete

Meni su svi ti ovalni kistovi tako slatki samo mi se cine nekako nespretni za rukovanje. Vjerojatno se s vremenom naviknes na takav oblik... :D

Reply
avatar